© Pasvalio Petro Vileišio gimnazija 2017 Naujienos Gimnazijos veikla Pasiekimai Pagalbos skyrius Suaugusiųjų mokymo skyrius Veiklos stebėsena Svetainės medis Vaiko gerovės komisija Tai naudinga Viešieji pirkimai Nuotraukų galerija Nuorodos Archyvas Mokinių dailės galerija Projektinė veikla Muziejus Laikraštis Vileišiečiai Kontaktai Pasvalio Petro Vileišio Pasvalio Petro Vileišio Pasvalio Petro Vileišio gimnazija gimnazija gimnazija
Ekskursija po Lenkiją- Čekiją 2015m. gruodžio 18-22 d. švenčių belaukdami 1-4 kl. gimnazistai iškeliavo į daug vilčių teikiančią ekskursiją po Lenkiją- Čekiją.  Pilnas autobusiukas energingų gimnazistų kartu su mokytojomis Svitlana B., Sandra R. ir Inga Š. pajudėjo Lenkijos link. Po 700km ir  bemiegės nakties autobuse, daugelis vis dar turėjo jėgų ir noro apžiūrėti karališkąją Krokuvą. Oras buvo nuostabus, pavasarinis.  Aplankėme didingą Vavelio pilį bei katedrą, Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų bažnyčią, grožėjomės pralekiančiais žirgais  Krokuvos senamiesčiu. Visas karalių miestas yra kupinas istorinio paveldo, su juo šiek tiek susipažinome. Nors ir buvome pavargę,  tačiau dainos, gera nuotaika ir Krokuvos dvasia stūmė mus pirmyn!  Kitą dieną, gerai išsimiegoję, leidomės į Veličkos druskų kasyklas. Turėjome galimybę pamatyti druskos kasėjų kasdienybę bei  susipažinti su požeminiu pasauliu. Įsimintini tokie objektai, kaip 70 m. gylyje esantis ežeras, karaliaus rūmus primenanti salė iš druskos,  druskinės skulptūros. Po informatyvios ekskursijos apie kasyklas, apsirūpinę lauktuvėmis ir išleidę paskutinius zlotus patraukėme link  Prahos. Nuo jos mus skyrė 500km. Nuvykę apsistojome viešbutyje. Pasivaišinę švediškais pusryčiais, pajudėjome link Prahos senamiesčio. Pirmiausia aplankėme Prahos žaislų muziejų ir tarsi  trumpam grįžome į vaikystę. Tarp begalės figurėlių susiradome netgi savo analogą, kuris bent kažkuo panašus į kiekvieną iš mūsų. Po to aplankėme įspūdingą šv. Vito katedrą, užlipome 299 laipteliais į Prahos Eifelio bokštą, sugalvojome norus liesdami auksines skulptūras  ant Karolio tilto. Niekas nepaneigs, jog Praha tikrai yra kerinti. Kai aplink vyrauja kalėdinė dvasia, didingi bažnyčių skliautai gniaužia  kvapą, jaučiama mistiška atmosfera,  tai tiesiog norisi pasilikti čia nors šiek tiek ilgiau nei 5 valandas.  Viso mūsų būrio nuomone, ekskursija pavyko! Puikiai praleidome laiką su draugais, daug naujo sužinojome iš Lenkijos ir Čekijos  istorijos, patyrėme naujų įspūdžių ir šauniai pradėjome šventinį laikotarpį! Žinoma, visuomet galima atrasti ir mažyčių trūkumų, kaip  miegojimo pozos neradimas autobuse, sunkus lipimas į kalną, taisyklių laikymasis ar lakstymas paskui gidę... Bet juk svarbiausia  nusiteikti ir žvelgti į pasaulį pozityviu žvilgsniu!  Ačiū organizatoriams už nepamirštamą ekskursiją! Daugiau tokių kelionių ;)